Hyvää päivää – tervetuloa- miten voimme palvella?

Nuo sanat kuulin ensimmäisen kerran lähes puoli vuotta sitten, jolloin olin tulossa työhaastatteluun. Nyt on ollut ilo ja kunnia käyttää näitä samoja tervehdyksiä työssäni, Veho Mercedes Benz Airportissa.


Työ on monipuolisempaa kuin odotin

Odotukseni uutta työtä kohtaan olivat paljon arkisemmat ja suppeammat, mitä olen saanut puolen vuoden aikana kokea. Työmatkani alkuun hieman mietitytti, koska entiseen työhöni verrattuna matka piteni reippaasti. Olen kuitenkin tottunut siihen ja huomannut myös olevan hyvä asia, että töistä lähdettyäni on reilu puolituntinen aikaa irtaantua työasioista omassa rauhassa. Silloin on kolmen lapsen äitinä vastaanottavaisempi kaikelle, mitä heillä on kerrottavana omasta päivästään.


Kiinnostavia kohtaamisia joka päivä

En osannut etukäteen odottaa, kuinka paljon ihmisiä käy päivittäin Airportissa muissakin asioissa kuin huollossa ja myynnin puolella. Yllätyksenä oli myös, kuinka paljon suomalaisia julkisuuden henkilöitä saa kohdata työssään ja heistäkään ei ole mitään huonoa sanottavaa. Harmi kuinka vääristävän kuvan monesta media antaa. Negatiivisena asiana tähän mennessä olen kokenut ainoastaan keskeneräiset työt, jotka luonnollisesti jäävät asiakaspalvelulle toiseksi, mutta eihän työt tekemällä lopu!

 

Airportissa kaikilla on halu palvella

Koko työhistoriani olen viettänyt asiakaspalvelualalla ja erot asiakaspalvelun laadussa ovat olleet suuria. Airportissa aloitettuani tiesin hyvin pian löytäneeni paikkani työelämässä. Hyvä yhteishenki ja palvelualtis ympäristö tekivät minuun vaikutuksen. Työ Star Impression Assistanttina ei ole ollut päivääkään samanlainen. Infon ympärillä tapahtuu paljon. Automyynnin ja huollon lisäksi on paljon erilaisia kokouksia ja tapahtumia. Nämä kaikki ovat pääsääntöisesti palkitsevia ja iloisia kohtaamisia. Tähtivaikutelmaan palvelun lisäksi vaikuttaa myös loistavat puitteet, eikä kansainvälistä meininkiäkään tästä talosta puutu.


”Tää on niin mun juttu”

Jos katsotaan tulevaisuuteen ja mitä odotuksia minulla on, niin seuraavat puoli vuotta tuo paljon lisää tuotetietoutta ja varmuutta omaan tekemiseen. Asiakaspalvelussa on myös aina kehitettävää ja inspiroidun kaikesta uudesta. Tää on niin mun juttu!

Kiitos! Hymyillään kun nähdään Airportissa.

Mira

Hyvää päivää – tervetuloa- miten voimme palvella?
Merkitty:                

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *